Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Tematy
 

Od GIS? Tak - od GIS, od gitary..

Kategoria: Badania marketingowe - narzędzia | Autor: Artur Kwiatkowski | Data: 29 września 2005
Słowa kluczowe: badania marketingowe



Wizualizacja wspomaga planowanie
Dzięki odpowiednio skonstruowanemu systemowi informacji geograficznej (GIS) można dostrzec wiele elementów rzeczywistości koniecznych do planowania marketingowego. Nie wszystkie one są widoczne w tabelach i bazach danych. Odpowiednia wizualizacja wspomaga podejmowanie trafniejszych decyzji. Autor artykułu pokazuje na hipotetycznym przykładzie, jak wielkie znaczenie ma sposób przedstawienia informacji – w danych tabelarycznych trudniej zobaczyć pewne zależności, niż na dobrze przygotowanej elektronicznej mapie.




Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu
i możliwość komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i mozliwość ich komentowania, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 
Komentarze do artykułu dodaj komentarz
GIS w marketingu już funkcjonuje ?!
Łukasz Czekierda (20:41 2005-11-08)
Studiując równocześnie Geodezję na specjalizacji geoinformatyka oraz ekonomię już po jakimś czasie dostrzegłem potencjalne możliwości, tkwiące w wykorzystaniu systemów GIS-owych w marketingu. Nie myślałem jednak, że przy raczkującym stanie systemów informacji przestrzennej w Polsce, można juz dokonywać marketingowych analiz. Cieszy mnie to i pozostaję w nadziei, że rosnące zainteresowanie GIS-em wpłynie pozytywnie na tempo jego rozwoju Polsce. Byćmoże okaże się, że że głównym motorem napędowym będą jednak potrzeby komercyjne a nie wynikające z potrzeb podejmowania decyzji na szczeblu administracji.
GIS w marketingu już funkcjonuje ?!
Autor (11:27 2005-11-16)
Funkcjonuje i ma się świetnie, z każdym rokiem coraz lepiej. Coraz więcej firm zauważa potężny potencjał drzemiący w analizach przestrzennych. Niestety póki co niewiele o nich słychać w mediach, stąd pewnie Pana zdziwienie.

Badania marketingowe

Konsument w Polsce wobec działań CSR
Małgorzata Greszta, Dominika Maison
Czy istnieje płeć marki?
Marzena Żurawicka

Wszystkie z tej kategorii ->

Najnowsze Tematy

Biblioteczka
Zaglądanie do umysłów konsumentów
Natalia Suska
Marketing społecznościowy
Użytkownicy Facebooka w odwrocie
Mateusz Lubczański
Zarządzanie marką
Mikrocelebryci w ataku
Jakub Müller

Wszystkie wydania ->


 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 586 (29.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 579 (29.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.11143493652344