Czy produkt o stuprocentowej jakości blokuje rozwój relacji z klientem?Czy produkt o stuprocentowej jakości blokuje rozwój relacji z klientem?Czy produkt o stuprocentowej jakości blokuje rozwój relacji z klientem?Czy produkt o stuprocentowej jakości blokuje rozwój relacji z klientem?

Czy produkt o stuprocentowej jakości blokuje rozwój relacji z klientem?

Czy produkt o stuprocentowej jakości blokuje rozwój relacji z klientem?
Mariusz Ludwiński

Mariusz Ludwiński

-

Mariusz Ludwiński

Mariusz Ludwiński

Postawione w tytule pytanie brzmi przewrotnie, ale tak właśnie może być. Klient, który jest zadowolony z idealnego produktu, nie myśli więcej o firmie, nie stara się o pogłębienie kontaktu. Jedną z okazji do przypomnienia mu o sobie jest reklamacja lub niedoskonałość produktu. Zarówno pretensje, jak i propozycje ulepszeń ożywiają kontakt. Wtedy od strategii firmy zależy, jaką klient wyrobi sobie o niej opinię.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja