Żabka monitorowana za pomocą POS TVŻabka monitorowana za pomocą POS TVŻabka monitorowana za pomocą POS TVŻabka monitorowana za pomocą POS TV

Żabka monitorowana za pomocą POS TV

Żabka monitorowana za pomocą POS TV
Urszula Kowalczuk

Urszula Kowalczuk

-

Urszula Kowalczuk

Urszula Kowalczuk

Niemal każda decyzja zakupowa ostatecznie podejmowana jest przy półce sklepowej. Jak wykorzystać ten mechanizm wobec zaniku zainteresowania klientów tradycyjnymi materiałami POS, na które są oni już „uodpornieni”? W artykule opisane zostało nowoczesne medium reklamowe – POS TV, czyli telewizja w miejscu sprzedaży. Zarządzana centralnie, ma szansę stać się alternatywą dla tradycyjnych materiałów POS, jak również multimedialnym uzupełnieniem kampanii reklamowych. Autorka przedstawia pierwsze wyniki regularnie działającej sieci monitorów POS TV w sklepach detalicznych Żabka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja