Take.me - nowy gracz na rynku akcesoriów komputerowychTake.me - nowy gracz na rynku akcesoriów komputerowychTake.me - nowy gracz na rynku akcesoriów komputerowychTake.me - nowy gracz na rynku akcesoriów komputerowych

Take.me – nowy gracz na rynku akcesoriów komputerowych

Take.me - nowy gracz na rynku akcesoriów komputerowych
Katarzyna Wysocka

Katarzyna Wysocka

-

Katarzyna Wysocka

Katarzyna Wysocka

Baczny obserwator rynkowych zjawisk bez trudu dostrzeże, że ostatnio powstaje coraz więcej nowych marek pewnego szczególnego rodzaju – zaliczają się one do tanich lub przynajmniej o umiarkowanej cenie, natomiast to, co oferują swoim nabywcom, to olbrzymi ładunek emocjonalny lub wartość należąca do sfery lifestyle. Proces kreowania nowoczesnych marek dobrze ilustruje przykład jednej z nich: Take.me.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja