Dopełnienie artykułu z poprzedniego tygodnia, pogłębiające rozumienie marki z punktu widzenia semiotyki. Autor omawia nowe podejście do tworzenia i badania marek oraz zarządzania nimi, które zostało określone mianem brandingu kulturowego. Przedstawia również rolę pierwiastków mitu w tworzeniu tzw. opowieści marki.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Czytaj część 1 tekstu: Semiotyka – uzdrawiająca epidemia
Marka jako zjawisko kulturowe
Wyobraźmy sobie nowy produkt wprowadzany właśnie przez firmę. Ma on swoją nazwę, logotyp, opakowanie, unikalne cechy użytkowe – wszystko to, co jest potocznie kojarzone z marką – ale tak naprawdę marka jeszcze nie istnieje. Istnieją fizyczne atrybuty, które są semantycznie puste.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.