Polizał swój własny łokieć. Wiedzieliście, że Stefan, a nie Chuck?Polizał swój własny łokieć. Wiedzieliście, że Stefan, a nie Chuck?Polizał swój własny łokieć. Wiedzieliście, że Stefan, a nie Chuck?Polizał swój własny łokieć. Wiedzieliście, że Stefan, a nie Chuck?

Polizał swój własny łokieć. Wiedzieliście, że Stefan, a nie Chuck?

Polizał swój własny łokieć. Wiedzieliście, że Stefan, a nie Chuck?
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Ostatnio część internautów nurtowało pytanie, kim jest Stefan. To imię pojawiało się w doklejkach (stopkach) reklamowych do listów od użytkowników kont e-mail w domenie interia.pl. Towarzyszyły mu różne śmieszne hasła, jak np.: „opatentował majtki z golfem” czy „polizał swój własny łokieć”. Czyżby następca Chucka Norrisa?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja