Poza okna i bramyPoza okna i bramyPoza okna i bramyPoza okna i bramy

Poza okna i bramy

Poza okna i bramy
Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Tomasz Gregorczyk

Tomasz Gregorczyk

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Ma na koncie wywiady z Jackiem Troutem, Philipem Kotlerem, Alem Riesem, Chickiem Coreą, Waynem Shorterem, Ornettem Colemanem i Sonnym Rollinsem. Dziennikarz Programu 2 Polskiego Radia. Stały felietonista miesięcznika „Muzyka w Mieście”, redaktor kwartalnika kulturalnego „Fragile”. Publikował m.in. w magazynie „Glissando”, „Ruchu Muzycznym”, „Jazz Forum”. Dla Marketingu przy Kawie pisze od 2006 roku.

To tylko komputery, lecz rozpalają emocje jak na meczu bokserskim. Kampania Apple „Get a Mac” uruchomiła lawinę internetowej twórczości i zajadłych sporów, jak mało która wcześniej. Co ciekawe, w walce z hegemonem mniejszy wcale nie jest skazany na pożarcie. Przykład Apple pokazuje, że jeśli stworzymy produkt, który ma społecznościowy potencjał, i umiejętnie go wykorzystamy – to marketing firmy wezmą na siebie tysiące oddanych klientów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja