Wiara na wolnym rynkuWiara na wolnym rynkuWiara na wolnym rynkuWiara na wolnym rynku

Wiara na wolnym rynku

Wiara na wolnym rynku
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Churchonomics lub church marketing to proces nagłaśniania korzyści, jakie wierny może odnieść dzięki nawiązaniu czy pogłębieniu kontaktów z danym kościołem. Rywalizacja między poszczególnymi wspólnotami czy (rzadziej) spadek liczby wyznawców to tendencja, którą kościoły za oceanem starają się odwrócić, stawiając na działalność marketingową. JWT, największa w Stanach Zjednoczonych i czwarta co do wielkości na świecie agencja reklamowa, w grudniu 2006 roku umieściła to zjawisko na liście siedemdziesięciu produktów, usług i trendów, które ukształtują rok 2007. Jest to nie tylko trend marketingowy, ale także istotny element amerykańskiej religijności, silnie splecionej z kulturą. Ostatnio obserwowaliśmy również pierwsze polskie zwiastuny tego trendu, przyjrzyjmy się jednak najpierw praktyce z USA.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja