Po cichu, ale jawniePo cichu, ale jawniePo cichu, ale jawniePo cichu, ale jawnie

Po cichu, ale jawnie

Po cichu, ale jawnie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Nowa pozycja na rynku, pt. „Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego”, jest o tyle istotna, że opisując dogłębnie tytułowe zjawisko, wyjaśnia narosłe wokół niego nieporozumienia. Marketing szeptany to zagadnienie, które omawiane jest tyleż często, co błędnie. A zawodowy życiorys autora, Davida Baltera, mógłby dostarczyć materiału na scenariusz filmowy o człowieku zafascynowanym mało znanym zjawiskiem marketingowym, który postanawia założyć firmę BzzAgent, zajmującą się marketingiem szeptanym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja