Codziennie dostajemy dziesiątki ulotek, folderów i innych materiałów reklamowych. O ile większość z nich wyrzucamy bez czytania do kosza, o tyle nikt lekką ręką nie pozbywa się zdrapki czy losu na loterię. Zastosowanie gier losowych i konkursów w promocjach i programach lojalnościowych może być niezwykle użytecznym narzędziem marketingowym. O tym, jak umiejętnie wykorzystać ludzkie upodobanie do gier i „miękkiego hazardu”, rozmawiamy z Johnem Martinem i Manusem Mac Crosainem z irlandzkiej firmy PlayPrint, specjalizującej się w kreacji mechanizmów i produkcji kuponów do gier prasowych, loterii promocyjnych, loterii pieniężnych i gier bingo.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.