Brzydcy, śliczni i wyjątkowiBrzydcy, śliczni i wyjątkowiBrzydcy, śliczni i wyjątkowiBrzydcy, śliczni i wyjątkowi

Brzydcy, śliczni i wyjątkowi

Brzydcy, śliczni i wyjątkowi
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Hasło „powieść dla nastolatków o urodzie i buncie przeciwko regułom aprobowanym przez milczącą większość” nie brzmi oryginalnie. Jeśli dodatkowo czytamy o „działaniach marketingowych w Internecie” (te naturalnie kojarzą się z wyskakującymi banerami) – w myślach nastawiamy się już na czytelniczą nudę i rynkową klęskę. A jednak trudno nazwać klęską 100 milionów uzyskanych kontaktów z reklamą oraz zaangażowanie 140 tysięcy młodych internautów w rozpowszechnianie komunikatu o produkcie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja