Drugi oddech nad TamiząDrugi oddech nad TamiząDrugi oddech nad TamiząDrugi oddech nad Tamizą

Drugi oddech nad Tamizą

Drugi oddech nad Tamizą
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Mówi się, że marka przypomina człowieka z aforyzmu Oscara Wilde’a – żadna nie jest na tyle bogata, by kupić swoją przeszłość. Historia Borough Market stanowi jednak doskonały przykład tego, że targowiska z rzadka mogą pozwolić sobie na pławienie się w blasku dawnej świetności, jeśli chcą być miejscami z przyszłością. Londyńskiemu rynkowi udało się zreanimować własną tradycję i otworzyć się na nowe trendy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja