Czy spowolnienie polskiej gospodarki, którego jesteśmy świadkami, choć wciąż nie przełożyło się na wielkość wydatków reklamowych, spowoduje wzrost znaczenia marketingu zintegrowanego? Na korzyść wielokanałowego docierania do klientów działają też inne czynniki: nadmiar reklam w telewizji i rosnące wymagania współczesnego konsumenta wobec marki. W efekcie nawet największe korporacje sporą część budżetów reklamowych przeniosą do „dwustronnych” kanałów komunikacji, przede wszystkim do Internetu. Dublowanie treści, chaotyczne, rozproszone działania prowadzące do marnotrawienia środków ustąpią miejsca mierzalnym kampaniom i docieraniu do ściśle zidentyfikowanych odbiorców.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.