Wysprzątać własne podwórko. Rozmowa z Robertem Heathem o neuromarketingu

Wszyscy zgadzają się co do tego, że pewne bodźce pobudzają określone obszary naszego mózgu. Ale potem zaczynają się schody. Jeśli neuromarketing będzie udawał reklamową alfę i omegę, przegra.

Z prof. Robertem Heathem, autorem książki „Ukryta moc reklamy”, rozmawia Tomasz Gregorczyk

Prof. Robert Heath

Światowej sławy ekspert w dziedzinie reklamy, wykładowca na brytyjskim University of Bath, autor książki „Ukryta moc reklamy”. fot. Bartosz Zawadzki
Wysprzątać własne podwórko. Rozmowa z Robertem Heathem o neuromarketingu

W swej znanej książce Robert Heath omawiał istotny wpływ przekazu reklamowego na naszą podświadomość. To podejście jest bardzo bliskie badaczom zajmującym się neuromarketingiem, którzy często powołują się na jego prace. Jednak od uznania potęgi podświadomości do pełnej akceptacji neuromarketingu jeszcze daleka droga.

Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

Jest pan w stu procentach przekonany do neuromarketingu?

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja