Komunikacja w dobie kryzysuKomunikacja w dobie kryzysuKomunikacja w dobie kryzysuKomunikacja w dobie kryzysu

Komunikacja w dobie kryzysu

Komunikacja w dobie kryzysu
Bartosz Libuda

Bartosz Libuda

-

Bartosz Libuda

Bartosz Libuda

Przedsiębiorstwa, które chcą przetrwać kryzys, potrzebują radykalnej zmiany w sposobie komunikacji z klientami, pracownikami i kontrahentami. Najtrudniej będzie podnieść się z kryzysu tym firmom, które w okresie dekoniunktury zszargają swój wizerunek. Kryzys z pewnością kiedyś się skończy – pozostanie nadszarpnięte zaufanie. Budowanie relacji z klientami, kontrahentami i pracownikami, a więc na zewnątrz i wewnątrz firmy, jest jedną z najlepszych inwestycji w trudnych czasach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja