Możliwość kontaktu z firmowym centrum obsługi klienta symbolizuje jak dotąd słuchawka telefoniczna. Zupełnie niesłusznie – od czasu pojawienia się nowej fali konsumentów, tzw. pokolenia Y. Klienci ci preferują zupełnie nowe formy komunikacji: począwszy od czatów, rozmów wideo, aż po blogi. Generacja konsumentów urodzonych w latach 1982–2001 wkrótce zmieni całkowicie sposoby wzajemnego komunikowania się firm i klientów. Miliardy dolarów, jakie zechcą wydać młodzi ludzie, znajdą się w zasięgu ręki tych firm, które jako pierwsze dostosują sposoby obsługi klienta i strategie marketingowe do nowych stawianych przed nimi wymagań. Na razie jednak bardzo niewiele firm jest gotowych, aby tym wymaganiom sprostać.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.