Początek rewolucji Y w obsłudze klienta - Marketing przy Kawie
Początek rewolucji Y w obsłudze klientaPoczątek rewolucji Y w obsłudze klientaPoczątek rewolucji Y w obsłudze klientaPoczątek rewolucji Y w obsłudze klienta

Początek rewolucji Y w obsłudze klienta

Początek rewolucji Y w obsłudze klienta
Możliwość kontaktu z firmowym centrum obsługi klienta symbolizuje jak dotąd słuchawka telefoniczna. Zupełnie niesłusznie – od czasu pojawienia się nowej fali konsumentów, tzw. pokolenia Y. Klienci ci preferują zupełnie nowe formy komunikacji: począwszy od czatów, rozmów wideo, aż po blogi. Generacja konsumentów urodzonych w latach 1982–2001 wkrótce zmieni całkowicie sposoby wzajemnego komunikowania się firm i klientów. Miliardy dolarów, jakie zechcą wydać młodzi ludzie, znajdą się w zasięgu ręki tych firm, które jako pierwsze dostosują sposoby obsługi klienta i strategie marketingowe do nowych stawianych przed nimi wymagań. Na razie jednak bardzo niewiele firm jest gotowych, aby tym wymaganiom sprostać.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja