Pokolenie Y – śmierć tradycyjnej reklamy? - Marketing przy Kawie
Pokolenie Y – śmierć tradycyjnej reklamy?Pokolenie Y – śmierć tradycyjnej reklamy?Pokolenie Y – śmierć tradycyjnej reklamy?Pokolenie Y – śmierć tradycyjnej reklamy?

Pokolenie Y – śmierć tradycyjnej reklamy?

Pokolenie Y – śmierć tradycyjnej reklamy?
Ewa Sieńkowska

Ewa Sieńkowska

-

Ewa Sieńkowska

Ewa Sieńkowska

Pokolenie Y to twardy orzech do zgryzienia. Demograficznie wszystko wydaje się dość proste – młodzi ludzie, nie pamiętają zamierzchłych dla nich czasów niedoborów, ekscytujących zakupów na bazarze Różyckiego w Warszawie, nie odkładają każdego zaskórniaka, żeby kupić wymarzone jeansy lub markową kasetę w Peweksie... To ludzie, którzy czują się obywatelami Europy, wielkiego kraju bez granic, optymiści, otwarci na świat, nieobawiający się o swoją przyszłość.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja