Zło konieczne, czyli reklama w SieciZło konieczne, czyli reklama w SieciZło konieczne, czyli reklama w SieciZło konieczne, czyli reklama w Sieci

Zło konieczne, czyli reklama w Sieci

Zło konieczne, czyli reklama w Sieci
Dwóch na trzech badanych internautów jest ogólnie negatywnie nastawionych wobec reklam wskazuje raport „Stosunek internautów do reklamy”, sporządzony przez firmę badawczą Gemius. Co ciekawe, są oni bardziej krytycznie nastawieni wobec reklam w Sieci niż wobec innych form reklamowania produktów. Pomimo negatywnego nastawienia większość internautów akceptuje obecność uciążliwych reklam jako cenę za bezpłatny dostęp do stron internetowych. Jak wynika z badania, tylko co szósty użytkownik Sieci byłby skłonny płacić za dostęp do stron internetowych bez reklam.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja