Dwóch na trzech badanych internautów jest ogólnie negatywnie nastawionych wobec reklam – wskazuje raport „Stosunek internautów do reklamy”, sporządzony przez firmę badawczą Gemius. Co ciekawe, są oni bardziej krytycznie nastawieni wobec reklam w Sieci niż wobec innych form reklamowania produktów. Pomimo negatywnego nastawienia większość internautów akceptuje obecność uciążliwych reklam jako cenę za bezpłatny dostęp do stron internetowych. Jak wynika z badania, tylko co szósty użytkownik Sieci byłby skłonny płacić za dostęp do stron internetowych bez reklam.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.