Kwotę 35 milionów złotych za używanie nazwy PKP miałaby wydać do końca 2015 roku spółka Przewozy Regionalne. Oznacza to wydatek rzędu 7 milionów złotych rocznie. Czy nazwa PKP jest warta tych pieniędzy?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Spółka PKP Przewozy Regionalne podjęła decyzję o nazewniczym rozwodzie z PKP. Przyjemność dalszego korzystania z nazwy PKP miałaby kosztować firmę aż 35 milionów złotych do 2015 roku. Z jednej strony możemy zastanawiać się, czy PKP jest rzeczywiście warta tych pieniędzy. Kolejne pytanie, jakie się nasuwa, to czy Przewozy Regionalne wybrały właściwą nazwę i jakie są tego konsekwencje, a także dlaczego zabieg wycięcia „PKP” musi kosztować 2 miliony złotych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.