Marketing Online uzyskał tytuł Google Qualified Company
  • 0
  • 1
19.11.2008

Marketing Online uzyskał tytuł Google Qualified Company

Aby uzyskać tytuł Google Qualified Company firma musi zatrudniać minimum 2 osoby posiadające certyfikat Google Qualified Individual oraz zarządzać kampaniami AdWords od dużych budżetach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 listopada 2008

18 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.11.2008

Starlink: rynek reklamowy po trzech kwartałach 2008 r. wzrósł o 15,8 proc

Dom mediowy Starlink opublikował najnowszy raport z estymacjami wartości netto wydatków reklamowych w Polsce. Wynika z niego, że w pierwszych trzech kwartałach 2008 roku szacowana wartość rynku reklamowego wyniosła 5 miliardów 431 milionów złotych (szacowana wartość rynku reklamy w mediach w trzech kwartałach 2007 r. to 4,69 miliarda złotych). Wzrost względem pierwszych trzech kwartałów 2007 wyniósł 15,8 proc.