Czwarta konferencja domu mediowego MPG
  • 0
  • 1
27.11.2008

Czwarta konferencja domu mediowego MPG

Dom mediowy MPG zorganizował konferencję „Innowacyjność w komunikacji marek”. Podczas konferencji przedstawiono nowe koncepcje, dzięki którym marki mogą wyróżnić się spośród konkurencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 listopada 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2008

PZU uhonorowany tytułem "Dobroczyńca Kultury Polskiej"

Działalność PZU jako mecenasa i sponsora kultury polskiej została uhonorowana przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego tytułem „Dobroczyńca Kultury Polskiej”. Doceniając zaangażowanie PZU w rozwój kultury, aż sześć instytucji kulturalnych:  Muzeum Narodowe w Krakowie, Zamek Królewski w Warszawie, Fundacja Shalom, Międzynarodowy Festiwal Wratislavia Cantans, Stowarzyszenie Międzynarodowe Sezony Teatralne i Wrocławski Teatr Współczesny, nominowało PZU do wyróżnienia w kategorii Sponsor, w pierwszej edycji konkursu „Dobroczyńca Kultury Polskiej”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.11.2008

Równa Taryfa Heyah

Mieszkańcy Warszawy, Trójmiasta, Łodzi, Poznania, Wrocławia, Katowic i Krakowa podążający do pracy we wtorkowy poranek 21 października, sięgający po lokalną edycję bezpłatnego dziennika „Metro” natrafiali na tajemniczy tytuł „Równa taryfa”. Krótkie rozwinięcie sugerowało, iż z inicjatywy Ogólnopolskiego Zrzeszenia Artystów i Estetów rusza właśnie projekt zrównania taryf, czyli ujednolicenia wyglądu jeżdżących w polskich miastach taksówek.