„Rarka” Plusa – nowy spot z udziałem kabaretu Mumio
  • 1
  • 1
9.09.2009

„Rarka” Plusa – nowy spot z udziałem kabaretu Mumio

7 września rusza pierwsza odsłona jesiennej kampanii reklamowej Plusa i MixPlusa z udziałem kabaretu Mumio. Kampania potrwa do 31 października, złoży się na nią kilka wersji spotów telewizyjnych, prasa, outdoor oraz obecność w radiu i internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 września 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2009

Okocim uruchamia "Strefy przyjemności Kibica"

Marka Okocim, z portfela Carlsberg Polska, została partnerem tegorocznych Mistrzostw Europy w Koszykówce - EuroBasket 2009. Okocim, będąc oficjalnym piwem tegorocznego turnieju koszykarskiego, przygotował dla fanów koszykówki, w sześciu miastach rozgrywek, specjalne „Strefy przyjemności Kibica”, w których widzowie przez cały okres trwania turnieju – od 7 do 20 września – mogą oglądać relacje z koszykarskich rozgrywek.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2009

Druga odsłona telewizyjnej kampanii marki Atlas

Rozpoczął się drugi etap telewizyjnej kampanii reklamowej marki Atlas. Pragniemy dotrzeć do odbiorców z informacją, że Atlas jest wyjątkową firmą na tle innych – posiadającą najnowocześniejsze fabryki i własne zaplecze surowcowe, dzięki czemu kontroluje proces produkcyjny od momentu wydobycia surowców do zapakowania i dostarczenia produktu na rynek. Firmą na skalę europejską, z której Polacy mogą być dumni – mówi Oskar Solecki, dyrektor ds. marketingu i rozwoju sprzedaży Atlasa.