El Padre z Oriflame Poland
  • 0
  • 1
24.02.2010

El Padre z Oriflame Poland

W lutym 2010 roku w Warszawie, Toruniu i Wiśle agencja El Padre zorganizowała trzy konferencje noworoczne o profilu prosprzedażowym dla konsultantów Oriflame Poland.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lutego 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2010

Lojalność i motywacja w biznesie tematem autorskiej konferencji Sodexo Pass Polska

Jakie są nowe trendy rynkowe w zakresie budowania relacji i motywowania? Czy wybór może motywować? Co zrobić, żeby ludzie „chcieli chcieć”? Jaka jest rola nowoczesnych rozwiązań on-line w programach motywacyjnych i lojalnościowych? Jakie korzyści gwarantuje karta przedpłacona? Te i inne zagadnienia były tematem zorganizowanej przez Sodexo Pass Polska konferencji „Lojalność i motywacja w biznesie”. Odbyła się ona w połowie lutego w warszawskim hotelu Hilton.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
24.02.2010

Najbardziej opiniotwórcze media 2009 roku

Najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym w 2009 roku jest „Rzeczpospolita”, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową – RMF FM, a telewizyjną – TVN24. Takie są wyniki podsumowującego cały 2009 rok rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie dwie stacje telewizyjne, trzy tygodniki opinii, jeden portal internetowy, a także dwie stacje radiowe.

23 lutego 2010