Rośnie znaczenie zakupów grupowych
  • 0
  • 1
27.01.2011

Rośnie znaczenie zakupów grupowych

Z opublikowanego przez Polskie Badania Internetu raportu wynika, że zakupy grupowe zyskują w Polsce coraz więcej zwolenników. W listopadzie 2010 roku witryny z tego rodzaju specjalnymi ofertami odwiedziło już 3,2 mln osób. Zdecydowanym liderem pozostaje Groupon.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 stycznia 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.01.2011

MTVNHD z globalną interaktywną kampanią reklamową „Experience The Music” (wideo)

Międzynarodowy kanał muzyczny high definition z portfolio MTV Networks International, Emerging Markets – MTVNHD – od dzisiaj promować będzie nowa interaktywna kampania reklamowa, „Experience The Music”. Kampania, przygotowana przez agencję K2 Internet na zlecenie MTV Networks Polska, wykorzysta aplikację mapowania tekstur w technologii 3D i jest od dzisiaj dostępna dla użytkowników na całym świecie. Aplikacja będzie wspierana płatną kampanią na Facebooku na pięciu rynkach – w Australii, Belgii, Niemczech, Polsce oraz w Wielkiej Brytanii.