Kampania Energizer Move & Play obsługiwana przez PRowokację
  • 0
  • 1
19.10.2011

Kampania Energizer Move & Play obsługiwana przez PRowokację

Agencja Studio PRowokacja wygrała przetarg na obsługę działań public relations dla firmy Energizer. Zajmie się działaniami PR w ramach kampanii promującej platformę Move & Play z ruchowo-edukacyjnymi grami online dla dzieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 października 2011

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
19.10.2011

Żubr Ciemnozłoty – żubrowy fotel do wygrania, a w sklepach piwo rekomendują pracownicy KP

Nowy wariant piwa Żubr, Żubr Ciemnozłoty, pojawił się na rynku na początku września jako edycja limitowana. Jego wprowadzeniu towarzyszy konkurs pod hasłem „Usiądź przy Nowym i wygraj!”, który rozpoczął się 11 października i potrwa do 7 listopada. Ponadto w ciągu najbliższych trzech dni 350 pracowników biurowych Kompanii Piwowarskiej będzie osobiście promować markę.

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
19.10.2011

Nowa kampania supermarketu online Foodini.pl

„…a po zakupy idę tak!” – kampania pod takim hasłem rozpoczęła się 16 października. Promowany jest w niej Foodini.pl – supermarket online stworzony specjalnie z myślą o kobietach. Kampania prowadzona jest na nośnikach reklamy zewnętrznej, w prasie, w Internecie oraz na ekranach CityInfo TV w warszawskim metrze. Celem kampanii jest zwiększenie znajomości marki wśród grupy docelowej oraz przedstawienie głównych korzyści dokonywania zakupów online.