Artykuły promocyjne jako nośnik reklamy? – badanie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych
  • 0
  • 4
5.02.2013

Artykuły promocyjne jako nośnik reklamy? – badanie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych

Polska Izba Artykułów Promocyjnych zakończyła drugą edycję badania postrzegania artykułów promocyjnych jako nośnika reklamy. 86% badanych uważa upominki reklamowe za skuteczne narzędzie. Niemal identyczny wynik zanotowano w 2010 r. Badanie skierowane było do klientów końcowych, w szczególności pracowników działów marketingu dużych korporacji oraz małych i średnich przedsiębiorstw.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 lutego 2013