Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Pomóż stworzyć mapę polskiego rynku social media (ankieta)

Kategoria: Marketing społecznościowy | Autor: | Data: 7 kwietnia 2013
Słowa kluczowe: social science, marketing przy kawie, social media, marketing społecznościowy


Marketing przy Kawie oraz Social Science realizują badanie polskiego rynku mediów społecznościowych i mobilnych. Zapraszamy ekspertów z agencji reklamowych, domów mediowych i PR, brand managerów i praktyków social media do podzielenia się swoim doświadczeniem w celu wspólnego odtworzenia mapy polskiego rynku social media. Wypełnij ankietę: badania.ircenter.com.


Celem badania jest określenie potencjału najbliższych miesięcy i uzyskanie odpowiedzi na pytania:
  • W jakim momencie rozwoju znajduje się polski rynek mediów społecznościowych?
  • W jakim stopniu rynek social media dojrzał na przestrzeni ostatnich kilku lat?
  • Jakie są najbardziej obiecujące kierunki rozwoju social media?  
W efekcie badania powstanie raport opisujący najbardziej rozwojowe działania i trendy w roku 2013. Raport zostanie bezpłatnie udostępniony wszystkim osobom, które wezmą udział w badaniu.

Przejdź do ankiety: badania.ircenter.com.



Komentarze do artykułu dodaj komentarz
Poprawcie ankietę
Ola (09:14 2013-04-08)
Chetnie wypełniłabym ankietę, ale zastanówcie się o co chcecie pytać - pojęcia są tak nieostre, że nic z niej sensownego nie wyniknie. Plus błędy - np. Pytanie o budżet Social Media zawiera błąd logiczny.


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 589 (20.07)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 581 (20.07)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.16606402397156