Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

OS3 tworzy spółkę Red Umbrella

Kategoria: Firmy | Autor: | Data: 30 września 2014
Słowa kluczowe: red umbrella, os3 group, bartosz szkudlarek


OS3 Group wydziela ze swoich struktur zespół projektowo-informatyczny i tworzy nową spółkę technologiczną – Red Umbrella. Kierować będzie nią Bartosz Szkudlarek.


Kompetencje spółki koncentrują się wokół tworzenia oraz wdrażania rozwiązań wsparcia sprzedaży, rozwiązań e-commerce, systemów zarządzania lojalnością i retencją oraz hurtowni danych.

Bartosz Szkudlarek związany jest z branżą IT od ponad piętnastu lat. Doświadczenie zdobywał w pracy dla takich firm jak AMG.net, ABG, Asseco Poland czy Eo Networks, przy realizacji projektów m.in. dla marek Aviva, Orange, Siemens i UFG.

Jako business development director spółki Red Umbrella zajmie się rozwijaniem oferty produktowej, tworzeniem działu sprzedaży, zarządzaniem działaniami strategicznymi i operacyjnymi oraz budowaniem relacji z klientami.

Nowo powstała spółka jest odpowiedzią na niszę, która funkcjonuje na rynku polskim. To firma technologiczna, która oferuje kompleksowe, wielopłaszczyznowe rozwiązania umożliwiające efektywne zarządzanie pełnym cyklem życia klienta: od uświadomienia potrzeby nabycia produktu lub usługi, poprzez proces zakupu, kończąc na umacnianiu lojalności, a tym samym zwiększaniu stopy retencji – tłumaczy Marcin Maj, wiceprezes zarządu OS3 Group.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 589 (20.07)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 581 (20.07)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.16297101974487