Reklama w Polsce wzrosła o 3,2% w I kwartale 2016 r. – analiza SMG
  • 0
  • 6
20.05.2016

Reklama w Polsce wzrosła o 3,2% w I kwartale 2016 r. – analiza SMG

W okresie od stycznia do marca 2016 r. rynek reklamy w wartościach netto wzrósł o 3,2%, tj. o 53 mln zł wobec tego samego okresu 2015 r. Czynnikiem, który wywarł największy pozytywny wpływ na kondycję rynku reklamy, był wzrost wydatków sektorów FMCG (+12,8%) oraz branży handlowej (+17,8). Największy spadek inwestycji reklamowych odnotowano w branży finansowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 maja 2016

19 maja 2016