Bartek Usa w kampanii Orange Finanse poszukuje drugiej połowy (wideo)
  • 1
  • 1
25.05.2016

Bartek Usa w kampanii Orange Finanse poszukuje drugiej połowy (wideo)

Orange promuje ofertę, w ramach której otwierając darmowe konto bankowe w Orange Finanse i aktywnie z niego korzystając, otrzymuje się abonament komórkowy za połowę ceny. Zaproszony do akcji vloger – Bartek Karpowski, znany jako Bartek Usa – próbuje ustalić, gdzie podziała się druga połówka jego rachunku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 maja 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2016

Jak polscy fani piłki nożnej dzielą się emocjami w social media – wyniki badań

Facebook jest najpopularniejszym kanałem społecznościowym wśród polskich kibiców piłki nożnej – korzysta z niego 73% osób przebadanych przez firmy Mortar i Prime Research na zlecenie MasterCard. Prawie połowa respondentów z Polski (46%) korzysta z mediów społecznościowych podczas oglądania transmisji meczów w telewizji, a 66% uważa, że na wszystkich stadionach powinien być dostęp do Wi-Fi. 81% chciałoby, żeby zawodnicy byli aktywni w social media.