„Są rzeczy, które najlepiej robić samemu” – kampania Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (wideo)
  • 2
  • 1
11.07.2016

„Są rzeczy, które najlepiej robić samemu” – kampania Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego (wideo)

„Pewne rzeczy najlepiej robić samemu” – to hasło kampanii Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Celem działań jest przekonanie kierowców do samodzielnego sprawdzania historii OC.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 lipca 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.07.2016

Czy social media sprzedają? Wyniki badań [aktualizacja]

Zakupy to obecnie dość skomplikowany i przede wszystkim wielokanałowy proces. Na temat roli Internetu oraz mobile w tym procesie opublikowano już wiele raportów, natomiast pytanie, czy social media sprzedają, pozostaje bez odpowiedzi. Izba Gospodarki Elektronicznej w lipcu opublikuje raport „Lubię to czy Kupuję to”, poświęcony analizie wpływu social media na aktywność konsumencką. Wykonawcą badania jest Mobile Institute.

8 lipca 2016