W Krakowie startuje kampania społeczna „Halo, mignij do mnie!” (wideo)
  • 2
  • 1
15.09.2016

W Krakowie startuje kampania społeczna „Halo, mignij do mnie!” (wideo)

25 września w Krakowie rozpocznie się kampania „Halo, mignij do mnie!”. Ma ona przybliżać mieszkańcom problem komunikacji między osobami słyszącymi a niesłyszącymi oraz pokazywać, jak zbliżyć do siebie te dwie społeczności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54856 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 września 2016

14 września 2016

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
14.09.2016

IMM: apteki tracą 80% okazji do kontaktu z konsumentami w social media

Branża apteczna w Polsce wciąż mało skutecznie wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych, jeśli chodzi o nawiązywanie interakcji z konsumentami – wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. Od początku roku Polacy w social media ponad 4 tys. razy prosili o polecenie apteki: tej najlepszej, najtańszej, najbliższej bądź czynnej w dogodnych godzinach. Tylko niewielka część z nich doczekała się reakcji i odpowiedzi ze strony aptek.