Co przyciąga polskiego klienta do centrum handlowego? Badanie SW Research
  • 0
  • 2
2.02.2017

Co przyciąga polskiego klienta do centrum handlowego? Badanie SW Research

Najważniejszymi czynnikami decydującymi o wyborze danego centrum handlowego przez Polaków są: lokalizacja (65 proc.), promocje (62 proc.) i dostępność ulubionych marek (48 proc.). Ponad połowa respondentów jest przekonana, że zakaz handlu w niedzielę wpłynie negatywnie na gospodarkę – pokazuje raport „Wizerunek galerii handlowych oczami Polaków”, przygotowany przez SW Research.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 lutego 2017