Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Agencja Fenomem z nową nazwą, pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: | Data: 16 lutego 2017
Słowa kluczowe: fenomem, feno


Agencja Fenomem po sześciu latach funkcjonowania na rynku przyjmuje nową nazwę – Feno. Zmienia też logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Chce podkreślić aktualne pozycjonowanie jako skutecznego partnera i przewodnika po internetowej rzeczywistości.


W nową identyfikację wpisano elementy związane z kulturą organizacyjną. W minionym roku wewnętrznie Feno wdrażała nową koncepcję kultury organizacyjnej, a wprowadzone zmiany są zwieńczeniem tego procesu.

Skonsolidowano zespół z różnymi kompetencjami. Obecnie firma zatrudnia 55 osób z doświadczeniem zarówno po stronie klienta, domu mediowego, jak i agencji.



Nasza kultura organizacyjna oparta jest na ciągłym uczeniu się i dystrybucji wiedzy wewnątrz agencji oraz do klientów. Dzięki temu wszyscy się rozwijamy. W nowej rzeczywistości chcemy jak najszybciej dostrzegać trendy i dawać impuls do zmian u naszych klientów – wyjaśnia Kinga Bocheńska, trading director Feno.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 623 (20.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 612 (11.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.11962389945984