Agencja Fenomem z nową nazwą, pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną
  • 0
  • 1
16.02.2017

Agencja Fenomem z nową nazwą, pozycjonowaniem i identyfikacją wizualną

Agencja Fenomem po sześciu latach funkcjonowania na rynku przyjmuje nową nazwę – Feno. Zmienia też logo oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej. Chce podkreślić aktualne pozycjonowanie jako skutecznego partnera i przewodnika po internetowej rzeczywistości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 lutego 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.02.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Jak tworzyć przekaz kierowany do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja marki w nowym numerze „Marketera+”

John D. Rockefeller powiedział: „Umiejętność komunikowania się stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej niż za jakikolwiek inny”. Te słowa powinny stanowić dla marketerów naturalną motywację do ciągłego poszerzania wiedzy i umiejętności związanych z komunikacją z klientami.
(Informacja promocyjna)

15 lutego 2017