Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Pharma Distribution Group w Grupie QAH

Kategoria: Firmy | Autor: | Data: 18 kwietnia 2017
Słowa kluczowe: grupa qah, pharma distribution group, pgd


Grupa QAH wyspecjalizowana w budowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych dla rynku farmaceutycznego kupiła 51% udziałów w Pharma Distribution Group. Transakcję sfinalizowano 21 lutego.


Nowy podmiot w strukturach Grupy ma pozwolić na zaoferowanie klientom kompleksowego procesu tworzenia strategii produktów i docierania do farmaceutów.

Czasy, w których efekty działań marketingowych mierzono głównie kondycją brandu, odeszły do przeszłości. Klienci oczekują ścisłej korelacji pomiędzy inwestycjami w markę a sprzedażą tu i teraz. Rozumiemy to podejście i dzięki połączeniu z PDG uzupełniliśmy nasze kompetencje marketingowe o pogłębioną wiedzę o realiach rynku sprzedaży i dystrybucji aptecznej, wraz z rozbudowanymi możliwościami dotarcia z przekazem promocyjnym do farmaceutów – mówi Ewa Żelechowska, dyrektor strategii i sprzedaży QAH. 

Pierwsze oferty bazujące na nowych kompetencjach w ramach obu firm są już prezentowane klientom. Równolegle w agencji powołany został zespół strategiczno-koncepcyjny, w ramach którego powstają pomysły zagospodarowujące nowe możliwości. Każdy pomysł przechodzi wielopoziomową weryfikację, zanim zostanie przedstawiony klientowi.

QAH specjalizuje się w budowaniu i wdrażaniu strategii marek i produktów farmaceutycznych. Agencja zrealizowała w 2016 r. ponad 50 kampanii, zapewniając dotarcie komunikacji do finalnego odbiorcy: lekarza, farmaceuty lub pielęgniarki.

PDG obsługuje sprzedaż do blisko 15 tys. aptek w całej Polsce. Wspiera klientów w zapewnianiu obecności ich produktów w aptekach. W 2016 r. pośredniczyła w sprzedaży produktów do aptek o wartości ponad 1,5 mld zł.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 624 (26.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 613 (28.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.11544513702393