Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Wiadomości
 

Ikea Retail rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywną

Kategoria: Firmy | Autor: | Data: 19 maja 2017
Słowa kluczowe: ikea retail, saatchi & saatchi interactive solutions


Zwycięzcą przetargu na przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych marki Ikea Retail została agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Dwuletni kontrakt obejmie działania marketingowe w mediach off- i online oraz stworzenie platformy komunikacyjnej. Przetarg podzielony został na 3 etapy i trwał 2 i pół miesiąca. Wzięło w nim udział 7 agencji.


Do przetargu po wstępnej weryfikacji odpowiedzi na zapytanie Ikea zaprosiła agencje: DDB & Tribal, Grey Warsaw, Kalicinscy.com, Lvov, Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Scholz & Friends oraz VML. W finale znalazły się: Lvov, Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Scholz & Friends i VML.

Każda z nich zaprezentowała jeden kierunek strategiczny dla brandu oraz szczegółowe oferty. Na tej podstawie marka podjęła decyzję o wyborze partnera w obszarze komunikacji marketingowej. Oferta Saatchi & Saatchi Interactive Solutions zyskała najwyższe oceny.

W procesie przetargowym postawiliśmy na jasną i otwartą komunikację z agencjami: dokładny plan postępowania, informacje o kolejnych krokach, szczegółowe feedbacki dla agencji zarówno przechodzących do kolejnego etapu, jak i niezakwalifikowanych. W finale wybraliśmy agencję Saatchi & Saatchi Interactive Solutions – mówi Filip Fiedorow, dyrektor marketingu Ikei Retail w Polsce.

Przetarg został ogłoszony w lutym br. Prowadzony był w formie etapów, co pozwalało wybrać najlepszego partnera, a agencjom rozumieć proces, w którym brały udział. Istotnymi elementami były tzw. tissue sessions oraz szczegółowe informacje zwrotne udzielane agencjom na każdym etapie.

Firma zapewniała wynagrodzenie przystępującym do postępowania przetargowego. Agencje, które zakwalifikowały się do etapu tissue sessions, otrzymały wynagrodzenie w wysokości 5 tys. zł, natomiast finaliści – 15 tys. zł.


Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nie ma jeszcze komentarzy


Aby otrzymać dostęp do komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać mozliwość komentowania artykułów, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 


 
 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 627 (24.05)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 616 (24.05)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.10492014884949