Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Tematy
 

Katie Paine: „Po co robimy ten cały PR?”

Kategoria: Public Relations | Autor: Tomasz Gregorczyk | Data: 2 stycznia 2013
Słowa kluczowe: katie paine, królowa mierzalności, mierzalność, mierzenie wyników pr, ekwiwalent reklamowy, google analytics, facebook insights, twitter analytics



Katie Paine
„Masz nieskończone zasoby i nieskończenie wielki budżet na swoje kampanie? Bo jeśli nie, to powinieneś chyba dowiedzieć się, jak wykorzystać swoje środki efektywnie” – napomina niekiedy swoich potencjalnych klientów Katie Paine, zwana „królową mierzalności”. W rozmowie z Marketingiem przy Kawie Paine krytykuje pomiar efektywności PR za pomocą ekwiwalentu reklamowego i podpowiada, co najlepiej sprawdza się w mediach społecznościowych.




Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu
i możliwość komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i mozliwość ich komentowania, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 
Komentarze do artykułu dodaj komentarz
Podoba mi sie
Luxi (14:44 2012-12-19)
Wychodzi z rozmowy że pyskata babka z tej Królowej Katie. Tylko że kto nie jest "guru pomiarów" ten już może nie tak bezkarnie sobie odsyłać szefów do innej pracy, jeśli czegoś tam nie lubią. No i szczegółów też nam trochę poskąpiła.Na pytanie "to co mierzyć" rozbrajająca odpowiedź "Wyniki!". Ale jakie, w czym konkretnym wyrażone? Skoro np.te "wzmianeczki prasowe" są takie be. A sama w jednym miejscu przyznaje, że przekład rekomendacji na wielkość sprzedaży już nie jest bezpośredni.

Public Relations

Najnowsze Tematy

Marketing internetowy
Jak zmienić content we wzrost widoczności?
Katarzyna Jakubów

Wszystkie wydania ->


 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.054167032241821