Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Tematy
 

Katie Paine: „Po co robimy ten cały PR?”

Kategoria: Public Relations | Autor: Tomasz Gregorczyk | Data: 2 stycznia 2013
Słowa kluczowe: katie paine, królowa mierzalności, mierzalność, mierzenie wyników pr, ekwiwalent reklamowy, google analytics, facebook insights, twitter analytics



Katie Paine
„Masz nieskończone zasoby i nieskończenie wielki budżet na swoje kampanie? Bo jeśli nie, to powinieneś chyba dowiedzieć się, jak wykorzystać swoje środki efektywnie” – napomina niekiedy swoich potencjalnych klientów Katie Paine, zwana „królową mierzalności”. W rozmowie z Marketingiem przy Kawie Paine krytykuje pomiar efektywności PR za pomocą ekwiwalentu reklamowego i podpowiada, co najlepiej sprawdza się w mediach społecznościowych.




Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu
i możliwość komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i mozliwość ich komentowania, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 
Komentarze do artykułu dodaj komentarz
Podoba mi sie
Luxi (14:44 2012-12-19)
Wychodzi z rozmowy że pyskata babka z tej Królowej Katie. Tylko że kto nie jest "guru pomiarów" ten już może nie tak bezkarnie sobie odsyłać szefów do innej pracy, jeśli czegoś tam nie lubią. No i szczegółów też nam trochę poskąpiła.Na pytanie "to co mierzyć" rozbrajająca odpowiedź "Wyniki!". Ale jakie, w czym konkretnym wyrażone? Skoro np.te "wzmianeczki prasowe" są takie be. A sama w jednym miejscu przyznaje, że przekład rekomendacji na wielkość sprzedaży już nie jest bezpośredni.

Public Relations

Najnowsze Tematy

Badania marketingowe
Jak skomercjalizować fejm?
Joanna Chłopek, Jakub Müller
Zarządzanie marką
ShowMax rzucił wyzwanie Netflixowi
Mateusz Lubczański
Zarządzanie marką
Lifestyle’owe podejście do samochodu
Mateusz Lubczański

Wszystkie wydania ->


 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 624 (26.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 613 (28.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.047222852706909