Gdy seks to za mało w reklamie – motywy pornograficzne w modzie (część 1)Gdy seks to za mało w reklamie – motywy pornograficzne w modzie (część 1)Gdy seks to za mało w reklamie – motywy pornograficzne w modzie (część 1)Gdy seks to za mało w reklamie – motywy pornograficzne w modzie (część 1)

Gdy seks to za mało w reklamie – motywy pornograficzne w modzie (część 1)

Gdy seks to za mało w reklamie – motywy pornograficzne w modzie (część 1)
Kamila Pokój

Kamila Pokój

-

marketing director, Pomagam.pl

Kamila Pokój

Kamila Pokój

marketing director
Pomagam.pl

Ekspertka od marketingu internetowego, specjalizująca się w działaniach performance. Ma wieloletnie doświadczenie w działaniach online, m.in. w branży e-commerce, ubezpieczeń czy nieruchomości. Przez wiele lat związana była z organizacjami pozarządowymi działającymi na rzecz zwierząt.

Seks i seksizm w reklamach to już właściwie norma. Nie dziwią roznegliżowane kobiety na plakatach produktów budowlanych, przestają szokować wyzywające pozy modelek na billboardach w otoczeniu galerii handlowych – seks już dawno przestał być tabu. Dlatego twórcom reklam coraz łatwiej przekraczać kolejne granice i w swojej pracy sięgać po motywy z branży pornograficznej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja