Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Tematy
 

Nie ma jasno wytyczonych granic

Kategoria: Public Relations | Autor: Jacek Szlak | Data: 18 stycznia 2017
Słowa kluczowe: anna miotk, nowy pr, content marketing, storytelling, reklama natywna, postprawda, brand journalism, ekwiwalent reklamowy, ave



Anna Miotk
Nie ma dziś jasnej granicy między PR-em a marketingiem. Ale czy to znaczy, że w modnym nurcie „snucia opowieści o marce” można zacząć mijać się z prawdą? I czy PR powinien być rozliczany z efektów w podobny sposób jak reklama? Z Anną Miotk, dyrektor ds. komunikacji w PBI, autorką niedawno wydanej książki „Nowy PR”, rozmawia Jacek Szlak.




Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu
i możliwość komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i mozliwość ich komentowania, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 
Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nowa definicja
marta (10:31 2017-01-18)
Ciekawa rozmowa. Już od dawna istniało bardzo wiele definicji public relations, teraz będzie ich pewnie jeszcze więcej i więcej też będzie sporów na temat tego, co jest jeszcze PRem, a co nim nie jest. Marketing i PR od dłuższego czasu już korzystają z tych samych narzędzi. Może wartp stworzyć nowe definicje w oparciu cel - bo przecież cele działań marketingowych są nieco inne niż cele działań z zakresu public relations - może właśnie cel powinien być głównym wyznacznikiem.

Public Relations

Najnowsze Tematy

Badania marketingowe
Jak skomercjalizować fejm?
Joanna Chłopek, Jakub Müller
Zarządzanie marką
ShowMax rzucił wyzwanie Netflixowi
Mateusz Lubczański
Zarządzanie marką
Lifestyle’owe podejście do samochodu
Mateusz Lubczański

Wszystkie wydania ->


 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 624 (26.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 613 (28.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.06505298614502