Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
Tematy
 

Nie ma jasno wytyczonych granic

Kategoria: Public Relations | Autor: Jacek Szlak | Data: 18 stycznia 2017
Słowa kluczowe: anna miotk, nowy pr, content marketing, storytelling, reklama natywna, postprawda, brand journalism, ekwiwalent reklamowy, ave



Anna Miotk
Nie ma dziś jasnej granicy między PR-em a marketingiem. Ale czy to znaczy, że w modnym nurcie „snucia opowieści o marce” można zacząć mijać się z prawdą? I czy PR powinien być rozliczany z efektów w podobny sposób jak reklama? Z Anną Miotk, dyrektor ds. komunikacji w PBI, autorką niedawno wydanej książki „Nowy PR”, rozmawia Jacek Szlak.




Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu
i możliwość komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i mozliwość ich komentowania, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 
Komentarze do artykułu dodaj komentarz
nowa definicja
marta (10:31 2017-01-18)
Ciekawa rozmowa. Już od dawna istniało bardzo wiele definicji public relations, teraz będzie ich pewnie jeszcze więcej i więcej też będzie sporów na temat tego, co jest jeszcze PRem, a co nim nie jest. Marketing i PR od dłuższego czasu już korzystają z tych samych narzędzi. Może wartp stworzyć nowe definicje w oparciu cel - bo przecież cele działań marketingowych są nieco inne niż cele działań z zakresu public relations - może właśnie cel powinien być głównym wyznacznikiem.

Public Relations

Najnowsze Tematy

Marketing internetowy
Jak zmienić content we wzrost widoczności?
Katarzyna Jakubów

Wszystkie wydania ->


 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 631 (19.06)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 619 (21.06)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.055540084838867